هستی هستی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هستی کپل

جشن دندونی

1392/3/27 11:46
نویسنده : مامان زینب
812 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جونم در 90/01/22 درهفت ماهگی اولین دندونش درآمد وکلی من وبابایی راخوشحال کرد ولی چندروز تب داشت وبی حال بود برای اینکه دندونانش به راحتی بیاد ، براش یه آش دندونی مفصل درست کردم وهمه را دعوت کردم .

صاحب مروارید

آش دندونی


این هم کیک دندونی هستی

گیفت های جشن دندونی


روز جشن دندونی به رسم شمالی ها برای راحت درآمدن دندون بچه ها یکسری آجیل همراه قرآن ، مداد ، شانه ، قیچی ) را آماده می کنند بعد از خوردن آش دندونی آجیلها رو روی سرریخته ووسایل دیگر راجلوش می گذارند تایکی از آنها را بردارد وبااین کار شغل آینده بچه معلوم می شود البته من به این چیزا اعتقاد ندارم ولی به خاطر احترام به مادربزرک هستی این کاررا انجام دادم وهستی خانم مداد برداشت .

شعر جشن دندونی هستی

سلام سلام صدتا سلام

هزاروسیصدتا سلام

من اومدم بادندونام

می خوام نشونتون بدم

صاحب مروارید منم

یواش یواش وبی صدا

شدم جزء کباب خورا

این هم آخر شب هستی خانم باکادوهاش

ا

امیدوارم دندونهای دیگه ات راحت دربیاد وهمیشه خندان باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی کپل می باشد