هستی هستی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هستی کپل

جشن تولد یکسالگی پرنسس هستی

1392/3/27 10:11
نویسنده : مامان زینب
540 بازدید
اشتراک گذاری

جشن پرنسس هستی

سلام دخترگلم

امسال اولین سال تولدت است ودوست دارم برات زیباترین جشن را بگیرم ازدوماه قبل شروع به تدارکات اولیه جشن کردم ‌،‌می خواهم یه جشن پرنسسی زیبابرایت بگیرم .

سفارش لباس پرنسسی

اول مرداد ماه برای اندازه گیری لباس رفتیم وکوچکترین سایز پرنسسی گرفته شد.

قد جلو 18 ، دورسینه 51 ، دورکمر 53 ، قدکل پیراهن 20 ، کاور جلو 18

پرو لباس پرنسس

اول شهریور رفتیم مزون وپرو لباست را انجام دادی ، مامان قربونت بشه که انقدر ماه شدی .

مرتب کردن موهای پرنسس

یک هفته مانده به تولدت به آرایشگاه رفتیم وموهایت رامرتب کردیم .

آتلیه گویا

چندروزمانده به تولد به آتلیه ای بردمت ، که وقتی خودم کوچک بودم مامان جون من را به آنجا می برد وعکس های تولدم را می گرفت ، این هم چندتا ازعکس های آتلیه پرنسس هستی


کارت دعوت پرنسس

همه جارابرای کارت دعوت گشتم تابتوانم کارت پرنسسی پیدا کنم ولی اون چیزی که من می خواستم را نداشت بالاخره ازهنرم برای دخترم استفاده کردم .


اولین جشن تولد در سال

پرنسس هستی


درب ورودی پرنسس

یادگاری تولد پرنسس

متن یادگاری مامان وبابا

درسپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید ، دلش پاک تر از آسمان

وقلبش زلال تر از آب وآن توبودی

مامان زینب وبابا فرزاد

اولین یادگاری را من وبابایی برایت نوشتیم وادامه این یادگاری را همه مهمان ها از کوچک تابزرگ برایت نوشتند واین یادگاری راداخل پاکت گذاشتم وروی پاکت نوشتم درروز تولد18 سالگی بازشود .

ماهگرد پرنسس

ازروز اول که دربیمارستان بودی تا دوازده ماهگی ات را ، هرماه عکس گرفتم وبرایت ماهگرد درست کردم که تغییرات چهره ات را ماه به ماه خوب ببینم ، هرماه که می گذشت زیباتر ازماه دیگه می شدی.

گل میزشام پرنسس


میز گیفت

برای همه پرنسس های کوچولو تاج پرنسسی ، کیک مخصوص ، شکلات واسمارتیس ، پاستیل وآبنبات پروانه ای ، بادکنک و.....

گیفت های مهمان ها


میوه مخصوص میزشام


شیرینی مخصوص مهمان ها

چاقو کیک پرنسس

بشقاب کیک پرنسسی

قاشق وچنگال تزیین شده پرنسس

کلاه تولد مخصوص پرنسس

عکس یادگاری

تعداد عکس های یادگاری خیلی زیاد بود ولی فقط همین چندتا رامیشه گذاشت .

باباجونم که هستی خیلی دوسش داره ، یه بابایی میگه که دل همه میره .

دایی حسین

دخترخاله های هستی آیدا وبیتا

پرنسس درانتظارمهمان ها

این هم رقص هستی جونم تاصدای آهنگ میاد زودی میقصه

کیک مخصوص جشن پرنسس

تمام قنادی ها وکیک پزی ها را گشتم تابهترین وجدیدترین کیکی که راکه مخصوص جشن پرنسسم باشه پیدا کنم بالاخره ، همونی شد که دوست داشتم وکلی همه از کیکت تعریف کردند .

باباجون هستی که کیک دختر گلش را میاره .

هستی خانم دوست داره پرنسس روی کیک روبرداره بخاطرهمین داره قرمیزنه .

هدیه های تولد هستی

هدیه تولد مامان وبابا یه ارگ خیلی قشنگ که یه هفته مانده به تولد برات خریدیم وکلی باهاش بازی میکنی .

هستی باهدایا تولد

هستی خانم برای فیلم بردارش ژست میگیره .

میزشام

فقط غذاهای سرد سروکردم ، سالاد ماکارانی ، سالاد الویه ، سالاد کاهو ، کیک مرغ وکالباس ، ژامبون مرغ وگوشت وچند نوع دسر ، ژله سرامیکی ، رنگین کمان ، دورنگ ، دسرمخصوص پرنسس

هستی جونم خیلی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی کپل می باشد