هستی هستی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هستی کپل

هستی با بابافرزاد درخانه

1392/3/26 14:59
نویسنده : مامان زینب
244 بازدید
اشتراک گذاری


    

هستی  همراه بابافرزاد درخانه

امروز به خاطر اینکه بابا خانه ومهدهم تعطیل بود دیگه خانه مامان جون نرفتی بابافرزاد جونت گفت : خودم از هستی مراقبت می کنم ، صبح کلی گریه کردی وسراغ من راگرفتی وبابایی را اذیت کردی وخوب نخوابیدی.

ولی خوب بلدی چه جوری خودت را تودل بابا جاکنی ، یه بوس ویه دوست دارم   و تمام .

وقتی  شیطونی می کنی زود می گی مامان دوست دارم - ده تا وقتی می گم منم دوست دارم

دوباره حرف من راتکرار می کنی می گی من هم دوست دارم .

خلاصه کلی love می ترکونی ومن وبابایی لذت می بریم .

هستی جونم عاشقتم - همه زندگی من وبابایی شدی .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی کپل می باشد