هستی هستی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هستی کپل

اسباب کشی ورفتن به خانه جدیددر سال 91

1392/3/26 14:59
نویسنده : مامان زینب
107 بازدید
اشتراک گذاری


خردادماه

ازاین ماه شروع کردم به گشتن خانه تا خانه موردنظرمان را پیدا  کنیم .

کارهرروز :

روزنامه همشهری را دیدن وزنگ زدن ، آدرس گرفتن ، بازدید کردن ولی نپسندیدن

از قیمت ها نگو که سربه فلک کشیده یکدفعه قیمت خانه رفت بالا وهرکس هر چی دوست داشت می گفت : به قول بعضی هاشون اختیار مالمان را داریم یا تعریف های بی خودی از خانه ها

کارم این شده بود؛ از بعد از سرکار می رفتم وآدرس هایی را که صبح گرفته بودم ، را سرمی زدم .

بالاخره یه خانه که ازبین آن همه خانه که دیده بودم ، خوب بود ولی باقیمت بالا 

روز نهم تیرماه خانه رادیدیم وبرای آخر تیرمبایعه نامه رانوشتیم .

باتمام مشکلات گرفتن وام و کم بودن پول ، جمع وجورکردن پول ها بالاخره دوم شهریور تحویل گرفتیم و ششم سند زدیم .

دوست داشتم تا موقع تولد دوسالگی هستی جونم جابه جا بشم وخدارا شکر که همه چی محیاشد وسریع جابه جا شدیم .

 دراین چند ماه از همان موقع که شروع به جمع کردن اسباب ها کردم و وسایل رادرکارتن می گذاشتم همش از خدا می خواستم که همه مستاجر ها را صاحب خانه کند چون اسباب کشی واقعاً سخته فکرش کن هرسال


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی کپل می باشد